Modalitati de transmitere index la Hidroelectrica

Transmitere index la Hidroelectrica autocitit

Transmitere Index Autocitit – SPEEH Hidroelectrica SA

Indexul autocitit  Hidroelectrica poate fi comunicat doar in perioada 24-28 a lunii curente.

Transmiterea unui index autocitit la Hidroelectrica se poate face doar in perioada 24 respectiv 28 a lunii curente la numarul de telefon 0800 800 359 (APEL GRATUIT).

Hidroelectrica a anunţat perioada în care se poate transmite indexul

Citirea indexului Hidroelectrica pentru luna mai 2024 şi transmiterea lui se face în perioada 22-24 ale lunii, anunţă reprezentanţii celei mai mari companii de energie a statului.

 

Transmitere index la Hidroelectrica

In prezent la Hidroelectrica, indexul se trimite exclusiv in perioada 22-26 a  fiecarei luni, exceptie este luna februarie cand indexul se trimite in perioada 22-26 ale lunii.

‼️ Atentie ‼️ Transmitere index la Hidroelectrica autocitit –icepand cu luna februarie, indexul autocitit  se transmite în intervalul 22.02.2024-26.02.2024.

A trimite indexul, inseamna ca trebuie sa transmiteti exact numarul indicat de catre contor. Nu trebuie sa calculati absolut nimic, ci DOAR sa trimiteti indexul  afisat pe ecranul contorului.
Citirea si transmiterea indexului contorului trebuie facuta la Hidroelectrica, DOAR daca sunteti client Hidroelectrica.

Daca sunteti in perioada de transfer(in cele 1-5 de zile daca NU schimbati titularul contractului), d-voastra NU sunteti inca client Hidroelectrica, deci trebuie sa trimiteti indexul la furnizorul vechi si NU la Hidroelectrica.

De Exemplu :Transmitere index la Hidroelectrica autocitit

Ati semnat contractul cu Hidroelectrica in data de 20 septembrie 2022, iar data intrarii in valabilitate a contractului cu Hidroelectrica este 25 septembrie 2022. Asadar pana in data de 25 septembrie, NU sunteti client Hidroelectrica, deci trebuie sa va indepliniti obligatiile fata de vechiul furnizor(sa ii zicem furnizor ABC).

Daca pe 24 septembrie trebuie sa transmiteti indexul la furnizorul ABC, atunci trebuie sa o faceti… Retineti pana pe 25 septembrie va indepliniti obligatiile fata de furnizorul vechi(furnizorul ABC).

Modalitati de transmitere index –Transmitere index la Hidroelectrica autocitit

1) Fie folosind platforma web de la linkul – https://client.hidroelectrica.ro/autocitire
2) Fie apeland numarul gratuit 0800 800359(apelabil doar din Romania). Trebuie introdus codul locului de consum format din 12 cifre(cod vechi) sau din 10 cifre(cod nou), apoi trebuie apasata tasta #, dupa care se introduce indexul. Va recomandam sa trimiteti indexul folosind noul cod pentru locul de consum.

3) Puteti transmite indexul Hidroelectrica prin intermediul aplicatiei iHIDRO
‼️Bine de stiut – Ponturi pentru transmitere index!!!

  • Pt platforma web – Nu introduceti de mai multe ori CNP-ul in caz ca nu primiti emailul cu linkul, deoarece o sa primiti emailul cu o intarziere de cateva ore, iar atunci linkul este deja expirat. De obicei emailul ajunge in cateva secunde. In situatia in care nu primiti emailul, mai bine incercati in urmatoare zi lucratoare sau folosind varianta telefonica;
  • Cei care au contor inteligent(smart), nu trebuie sa mai trimita indexul la Hidroelectrica, deoarece ca si pe timpul cand erati la vechiul furnizor, contorul d-voastra va este citit de la distanta de catre distribuitorul d-voastra care comunica indexul celor de la Hidroelectrica;
  •  Cand comunicati indexul trebuie sa o faceti fara cifrele de 0(zero) afisate in fata indexului. De exemplu, daca pe afisajul contorului va apare 00010860, trebuie sa declarati 10860;
  • Pt comunicarea indexului folosind varianta telefonica aveți nevoie de codul locului de consum pe care il gasiti pe a doua pagina a facturii Hidroelectrica. Daca nu ati primit inca o factura de la Hidroelectrica, puteti obtine codul locului de consum apeland call centerul Hidroelectrica( sunati la numerele 021 9834 sau 021 9861). Va recomand, sa apelati call centerul fie dimineata la prima ora, fie mai pe seara(dupa ora 19)… Daca obtineti codul, e destul de usor si rapid de transmis indexul la telefon.
  •  Cand declarati indexul la HE sau la oricare alt furnizor, trebuie sa comunicati exact indexul(numarul) afisat de contor, fara ca sa calculati absolut NIMIC
  •  Daca aveti curent monofazat, trebuie sa comunicati indexul(numarul) afisat de contorul d-voastra, atunci cand va este afisat codul OBIS 1.8.0.
  • Cei carora NU le-a intrat inca in vigoare contractul cu Hidroelectrica, adica cei care primiti mesajul „Nu puteti comunica indexul online deoarece nu a fost identificat un contract activ pentru CNP furnizat”, asadar pentru ca inca NU sunteti client Hidroelectrica , NU trebuie sa trimiteti indexul la Hidroelectrica‼️
  • In prezent, istoricul citirilor NU se poate vedea pe platforma online , insa il puteti vedea pe platformele distribuitorilor. De asemenea istoricul il puteti reconstitui, daca va uitati pe email-urile de confirmare pe care le primiti atunci cand comunicati indexul folosind platforma web
  • Daca aveti mai multe locuri de consum pe acelasi CNP, puteti trimite indexul pentru fiecare dintre acestea de pe platforma web Hidroelectrica
  • Cei care doresc sa modifice conventia de consum pe care ati trimis-o cand ati facut contractul cu Hidroelectrica , o puteti face printr- o sesizare la linkul de mai jos: https://client.hidroelectrica.ro/reclamatii

Puteti sa cereti modificarea conventiei trimitand un email la adresa formular.client@hidroelectrica.ro Transmitere index la Hidroelectrica 

Cum se poate plati o factura Hidroelectrica? Transmitere index la Hidroelectrica autocitit

Contact Hidroelectrica

Cea mai la indemana modalitate de a plati o factura sau pentru a transmite indexul este Aplicatia Hidroelectrica .  Transmitere index la Hidroelectrica autocitit

1. In Aplicația ONLINE a băncii, prin intermediul unui ȘABLON, în care trebuie sa completați datele de identificare a plății, menționate în factură
2. La Automatele de plată disponibile in magazine sau la parteneri;
3. Prin scanarea Codului de Bare, la partenerii care au această facilitate
4. Prin DIRECT DEBIT
Mandatul de Direct Debit – Se pot încheia, fie prin aplicația ONLINE a băncii respective, fie în baza completării și depunerii Mandatului de Direct Debit la banca al cărui client sunteți si este intrabancar.

Te invitam sa ciresti si articolul : Contact Orange -Cum pot contacta Serviciul Clienți Orange

Transmitere index la Hidroelectrica autocitit

Nou publicat pe Blog
Iti mai recomandam