Asistenta Tehnica Digi Deranjamente si Suport

Digi (RCS & RDS) este un furnizor de servicii de telecomunicatii, oferind solutii pentru clienti rezidentiali si business. Unde poti suna atunci cand pot aparea situatii in care aveti nevoie de asistenta tehnica sau trebuie sa semnalati deranjamentele serviciilor.

Telefon de Contact pentru deranjamenete si asistenta tehnica

Asistenta Tehnica si Deranjamente

Pentru Persoane Fizice

  • Asistenta Tehnica Digi, Digi Tel, Digi TV Cablu: Suna la numarul 031.400.4414 pentru a primi suport tehnic pentru aceste servicii.
  • Asistenta Tehnica Digi TV Satelit: Pentru probleme legate de Digi TV prin satelit, apeleaza 031.400.4000.
  • Asistenta Tehnica Digi Mobil si Digi Net Mobil: Pentru suport legat de Digi Mobil sau Digi Net Mobil, suna la 031.400.7777 sau apeleaza 777 din Digi Mobil.

Pentru Persoane Juridice

Informatii Comerciale pentru Clienti Noi: Suna la 031.400.6500 pentru a afla detalii despre serviciile Digi.

Pentru a obtine asistenta tehnica sau pentru a raporta deranjamente, puteti folosi mai multe canale de comunicare:

Telefon

  • Pentru clientii noi: Apelati la 031.400.4600.
  • Pentru clientii existenti: Sunati la 031.400.4401.

E-mail

Pentru orice problema, puteti trimite un e-mail la:

  • clienti@rcs-rds.ro: Pentru intrebari, sesizari sau cereri de informatii legate de serviciile DIGI.
  • sales@rcs-rds.ro: Pentru informatii despre vanzari si servicii business.

Cum verifici daca ai deranjamente?

Semnalul TV sau Internet

  • Lipsa semnalului sau semnalul slab la televiziunea prin cablu sau satelit.
  • Conexiunea internetului care se intrerupe frecvent sau nu poate fi accesata deloc.
  • Probleme cu viteza internetului sau semnal demodulat.

Telefonie Mobila si Internet Mobil

  • Lipsa semnalului mobil sau semnal slab.
  • Probleme cu activarea roaming-ului sau alte servicii specifice.

Daca ai probleme cu un abonament Digi Mobil, poti suna la centrul de contact Digi la 0314007777 sau sa apelezi numarul simplu 777 de pe un telefon Digi Mobil.

Asistenta pentru clientii din afara Romaniei

Pentru clientii care se afla in afara Romaniei si au servicii Digi Mobil in Italia sau Spania, exista linii telefonice dedicate: 0314074077 pentru Italia si 0314006422 pentru Spania.

Identificare probleme tehnice

Deranjamente DIGI servicii de internet:

  1. Verifica daca ai conexiune la internet – pictograma de conexiune sa nu aiba X:
  2. Testeaza viteza la internet – daca corespunde cu abonamentul tau;
  3. Verifica conexiunile, mufe, cabluri sau router;
  4. Testeaza conexiunea fara a trece prin router firul de interent.

Inbunatatirea conexiunii la internet se poate face prin:

  • conexiune la internet prin fibra optica;
  • cabluri si conexiuni la internet fixe si corecte;
  • echipamente ce suporta 1 GB/s – calculator, laptop sau tableta;
  • echipamente de routare ce suporta viteza de 1 Gb/s
  • parametri optimi includ viteze de download de 920 Mbps respectiv upload 730 – 800 Mbps.

Centrul de suport clienti DIGI este bine dfeinit si poate sa te ajute in situatii de ordin tehnic. Serviciile DIGI pot oferi satisfactie maxima atunci cand echipamentele sunt intr-o stare buna si pot fi pregatite pentru receptie corecta.

Nou publicat pe Blog
Iti mai recomandam