Atlassib colete contact -Atlassib preturi
Transport Colete
Contact Colete Atlassib
- Mobil: *9788, +40 741 269 788
- Telefon: +40 269 228 821, +40 269 218 152
- FAX: +40 269 242 578
- Contact Mail :office@postaatlassib.ro
Adresa: Strada Draganesti, Bl. G1, Sc. A, Ap. 13, parter – Zona Steaua, vis-a-vis de Lidl Steaua.
Telefon: 0741194042.
Program: luni – vineri 09.00-17.00 / sambata , duminica – inchis.
Email: slatina@atlassib.ro.
Călărași · Str Locomotivei, Nr 76 · 0751519414 ; Câmpulung Muscel · Str Maior Garlau, Nr 2A · 0740944689 ; Cluj-Napoca 1 · Str Decebal, Nr 5 ap.3 · 0741194049
Atlassib va ofera TRANSPORT INTERNAȚIONAL DE COLETE
- Adresa: VIA GIUSEPPE CAPRUZZI,NR 244.
- Telefon: 39399724742.
- Program: marți și vineri 11:00-12:00.
- Email: bari@atlassib.ro.
Vrei să trimiți un colet în Europa? Sau aștepți un pachet trimis de cei dragi? Ai toate motivele să alegi serviciile de curierat Atlassib
- vei primi mereu tarife avantajoase
- expeditii către o multitudine de orașe din întreaga Europă
- livrare la domiciliu în orice oraș din România
- ai opțiunea Tracking AWB, ca tu să știi mereu unde se află coletul tău
Contact Atlssib –Atlassib colete contact
Pentru informații, sugestii și reclamații poti intra in contact cu Atlassib dupa cum urmeaza:
- telefonic la numarul de telefon 0748 111 111 (număr de telefon cu tarif normal, apelabil luni-vineri intre orele 08:00-16:00)
- prin Email la adresa informatii@atlassib.ro
Date de contact Atlassib Romania -Atlassib colete contact
S.C. ATLAS MOTORS S.R.L., Romania,Sibiu, str.Tractorului 14
RO 17292740, J32/307/2005
București Rahova
- Adresa: Sos. Alexandriei, Nr 216, sect 5.
- Telefon: 0740104446.
- Program: luni-vineri 8 – 20, sâmbătă 8 – 16.
- Email: bucuresti@atlassib.ro.
Atlassib colete contact
Dimensiunile maxime acceptate ale trimiterii poştale:
– 210 mm X 297 mm (format A4) pentru plicuri;
– 50 cm X 70 cm X 120 cm pentru colete.
Greutatea maximă admisă a unei trimiteri poştale este de 50 de kg.
Atlassib poate accepta si trimiteri postale cu dimensiuni mai mari decat cele mentionate, in functie de capacitatea de transport, insa doar cu informarea si acceptul prealabile ale furnizorului.
LOCALITĂȚI PREDARE/PRELUARE COLETE:
TARIFE COLETARIE- Atlassib colete contact
- ROMANIA
- ITALIA
- GERMANIA
- FRANȚA
- BELGIA
- OLANDA
Nu ai găsit destinația dorită?
Intra pe siteul oficial Atllasib.ro
Pentru informații în legătură cu serviciile de coletărie Atlassib, vă rugăm să contactați numărul de telefon: (004) 0269 224 101.
LIVRARE LA DOMICILIU -Atlassib colete contact
Termenul mediu de livrare:
Pentru trimiterile interne : 3 zile lucrătoare
Pentru trimiterile internaționale: 5 – 7 zile lucrătoare
- ROMÂNIA
- GERMANIA
- ITALIA
- BELGIA
- OLANDA
- FRANȚA
- CEHIA
- PORTUGALIA
- SLOVACIA
- SPANIA
- UNGARIA
- LUXEMBURG
- AUSTRIA
- ANGLIA
Atlassib va ofera servicii de curierat la domiciliu pentru toate localitatile din Romania, in parteneriat cu Sameday.
Tariful pentru transport la domiciliu variaza intre 1,7 euro si 2,2 euro per kilogram, si se calculeaza la predarea coletului in agentie, in functie de localitatea de destinatie, greutatea coletului, numar de colete si dimensiunile coletului/coletelor. Pentru coletele cu valoare declarata, tarifele pot creste in functie de aceasta.
Atlassib Reclamatii –Atlassib colete contact
Reclamaţia utilizatorului care se consideră prejudiciat/nemulţumit va trebui făcută în scris şi transmisă furnizorului prin una dintre următoarele modalităţi:
- prin depunere, personal, la sediul social ori la punctele de acces/ contact deservite de personal ale SC ATLAS MOTORS SRL,
- prin intermediul unui serviciu poştal (recomandabil, cu confirmare de primire) către adresa: Strada Tractorului nr 14, Sibiu, judetul Sibiu,
- sau prin e-mail, la adresa office@atlassib.ro.
În vederea soluţionării reclamaţiei, reclamantul va trebui:
- să descrie în cuprinsul reclamaţiei pe care o înaintează evenimentul (fapte, acte şi cauze) aferent reclamaţiei,
- să îşi formuleze pretenţiile, modalitatea de plată aleasă în cazul despăgubirii şi informaţiile necesare transmiterii despăgubirilor (în situaţia în care reclamaţia se va dovedi întemeiată),
- să anexeze la reclamaţie dovezi relevante pentru efectuarea unor analize corecte şi complete, corespunzătoare evenimentului reclamat (cum ar fi, după caz, copie a documentului care atestă plata serviciului poştal, a facturii emise de către furnizor, fotografii, ambalajul trimiterii poştale, bunul distrus/deteriorat care face obiectul trimiterii poştale, copie a procesului verbal de constatare etc.)
- să pună la dispoziţie orice alte informaţii ce ar putea fi utile soluţionării reclamaţiei.
Reprezentanţii Atlassib vor analiza reclamaţia primită luând în calcul atât probele depuse de petent, dar şi informaţiile/probele relevante furnizate de proprii angajaţi ori terţe persoane implicate, putând, atunci când este cazul, să solicite chiar şi o expertiză.
Te-Ar putea interesa si articolul – Contact DHL Express Romania -Sesizari si reclamatii
Citeste si : Harta Metrou Bucuresti – Metrorex program, sesizari si reclamatii