Contact CEC Bank
Dacă cauti un telefon contact CEC Bank, ai la dispoziție următoarele variante: Relatii clienti, Call Center, Card Furat si sucursalele CEC.
Contact Cec Bank
Call center telefon contact CEC Bank: 0 800 800 848 (Gratuit, disponibil pentru apeluri din România) sau 021 202 50 00 / 021 202 50 50 . Programul este Luni – Duminică: 07:00 – 22:00. Aici poți obține informații despre produsele și serviciile bancare oferite de CEC Bank, precum și asistență pentru utilizarea aplicațiilor online (CEC Online și Mobile Banking).
Card furat/ pierdut: 021 315 93 32 / 021 315 71 00 (non stop). Aici poți anunța imediat pierderea sau furtul cardului tău CEC Bank, pentru a evita eventualele fraude sau abuzuri. De asemenea, poți solicita emiterea unui card nou sau blocarea temporară a cardului vechi.
Centrală telefonică: 021 311 11 19. Aici poți contacta sediul central al CEC Bank, pentru a discuta cu un reprezentant al băncii despre diverse subiecte de interes.
Relatii Clienti CEC Bank, Reclamatii si sesizari
CEC Bank are un serviciu de relații clienți care poate fi contactat prin telefon, poștă, e-mail sau direct în agențiile bancare.
Numerele de telefon pentru serviciul de relații clienți sunt: 0 800 800 848 (gratuit, disponibil pentru apeluri din România), 021 202 50 00 și 021 202 50 50 (cu tarif normal, apelabile din orice rețea din România sau din străinătate).
Programul serviciului de relații clienți este de luni până duminică, între orele 07:00 și 22:00.
Pentru cazurile de card furat sau pierdut, există o linie telefonică disponibilă non-stop: 021 315 93 32 sau 021 315 71 00.
CEC Bank are și un formular online pentru a primi feedback de la clienți, care poate fi accesat la adresa Satisfacția Clientului.
CEC Bank are datele de identificare următoare: capital social de 2.290.661.600 lei, număr de registru bancar RB-PJR-40-046/17.09.1999, număr de registrul comerțului J40/155/13.01.1997, cod de identificare fiscală RO 361897, cod SWIFT / BIC CECEROBU sau CECEROBUXXX.
CEC Bank este înregistrată cu numărul 758 în registrul de evidență a operatorilor de date cu caracter personal și cu numărul 1262/2004 ca operator de date cu caracter personal.
Contact CEC Bank Bucuresti, Timisoara, Iasi, Cluj
Contact CEC Bank București: Sucursala principală a CEC Bank din București se află pe Calea Victoriei nr. 13, sector 3. Puteți să-i contactați prin intermediul Call Center-ului lor, care este disponibil de luni până duminică, între orele 07:00 și 22:00, la următoarele numere: 0 800 800 848 (apel gratuit pentru apeluri din România), 021 202 50 00 sau 021 202 50 50 (numere cu tarif normal, apelabile din orice rețea din România sau din străinătate). Dacă v-ați pierdut sau vi s-a furat cardul, puteți suna la următoarele numere, care sunt disponibile non-stop: 021 315 93 32 sau 021 315 71 00.
Contact CEC Bank Timișoara: CEC Bank are mai multe sucursale în Timișoara. Una dintre ele se află pe Strada Torontalului nr. 2A și poate fi contactată la numărul de telefon: +40 (0)256.420.191. O altă sucursală se află pe Strada Gheorghe Lazăr NR. 36 și poate fi contactată la numărul de telefon: +40 (0)256.226.472.
Contact CEC Bank Iași: CEC Bank are mai multe sucursale în Iași. Una dintre ele se află pe Bulevardul Anastasie Panu nr. 42, bl. 1A1 și poate fi contactată la numărul de telefon: +40 (0)232.255.910. O altă sucursală se află pe Str.Garii Nr.14, BL L 23-24 și poate fi contactată la numărul de telefon: +40 (0)232.267.627.