Contact Glovo – Telefon Informatii si Reclamatii

Contact Glovo – Telefon Informatii si Reclamatii

-In acest articol găsești opțiuni de contact Glovo Romania

-Vizitează Centrul Ajutor  Glovo

– Asistență telefonică  – Courier account verification.

Contact Glovo

Numărul de telefon Glovo este 932266651.

Ce este Glovo?
Glovo este o aplicație care conectează utilizatorii cu urețeaua de curieri, cunoscuți sub numele de „glovers”, care pot livra produsele dorite direct la ușa ta. Glovo oferă o gamă largă de opțiuni de livrare, inclusiv alimente, băuturi, produse de supermarket, medicamente și multe altele.

Contact  Glovo  România

Nu este nevoie să formezi un număr de telefon, totul este în aplicație!
Echipa de Asistență este online 24/7 pentru a depana problemele

 

Găsește opțiuni de contact · Vizitează Centrul Glovo ·  · Asistență telefonică · Courier account verification.

Puteți contacta echipa de asistență din secțiunea de profil din aplicația Courier. Selectați „Contactați asistența” și alegeți motivul pentru care aveți  nevoie sa intrati in contact cu reprezentant call center al Glovo Romania .

Contact  GLOVO Romania – Telefon Reclamatii si sesizari

Cum pot comanda Glovo Romania?

contact-glovo reclamatii-telefon-informatii-si-reclamatii :Pro Info 24
contact-glovo reclamatii-telefon-informatii-si-reclamatii :Pro Info 24

Desi Glovo Romania dispune de un serviciu foarte organizat si atent monitorizat sunt momente in care ai nevoie de suport telefonic din partea serviciului de relatii cu clientii Glovo Romania. In acest punct se blocheaza foarte multe persoane intrucat informatiile de contact telefonic Glovo Romania nu sunt foarte accesibile.

Glovo Contact & Reclamatii livrari

Cel mai la indemana mod de a intra in contact cu  Glovo il reprezinta numarul de telefon Glovo este 932266651 , care este disponibil si pentru Romania.

 

In cazul in catre nu doresti sa intri in contact cu Glovo prin inermediul telefonului , atunci o poti face prin inermadiul aplicatiei  Glovo.

Cum intri in contact cu Glovo din aplicatie sau site

Accesați site-ul web oficial Glovo de pe dispozitivul dvs. (nu contează ce browser sau dispozitiv utilizați pentru a accesa acest site).

  • derulați în jos până în partea de jos a acestei pagini web.
  • itați-vă în partea de jos a site-ului pentru opțiunea Contact sau Contactați-ne.
  • se deschide o nouă pagină unde găsim o listă de opțiuni din care să selectăm. Alegeți varianta pentru care contactați Glovo, astfel încât firma să aibă mai multe informații și astfel să poată oferi o asistență mai bună în acest sens.
  • completați câmpurile care sunt afișate pe ecran, cu datele personale (email pe care l-ați folosit pentru plasarea comenzii etc). De asemenea, adăugați informații despre problemă sau îndoiala sau întrebarea dvs. pe care o aveți.
  • erificați dacă ați completat toate câmpurile necesare.
  • faceți clic pe butonul de trimitere.

Acum trebuie doar să așteptați ca Glovo să vă contacteze în legătură cu această problemă, lucru care în majoritatea cazurilor se va face prin e-mail, așa că trebuie să fiți cu ochii pe căsuța dvs. de e-mail.

Telefon contact Glovo comenzi in curs

Conform specificatiilor oficiale Glovo a infintat o linie telefonică dedicată exclusiv rezolvării problemelor legate de comenzile în curs: +40311305100

Cum pot contacta Glovo?

Pentru probleme sau incidente cu privire la comenzile în curs, puteti contacta Glovo la numărul de Asistență Parteneri pe care îl găsiți apăsând butonul „Ajutor și resurse” din secțiunea Profil a Orders app: 931 224 331

*Dacă sunteți un Partener Marketplace, apelați numarul 931 220 961.

Reclamatii Glovo

In unele cazuri  poti sa trimiti o reclamatie la Glovo daca identifici anumite probleme legate de produsele livrate prin aplicatia Glovo dar si probleme legate de facturarea serviciilor Glovo.

Cand depui reclamatie la Glovo ?

            • nu am comandat aceste produse
            • mi s-a facturat ceva ce nu am comandat
            • produsele livrate nu au sosit corect ambalate
            • probleme legate de aplicatia Glovo
            • alte solicitari si reclamatii la Glovo

           

        • Acoperire in toata tara
        • Serviciul de livrare Glovo acopera intreaga tara. Principalele orase in care a demarat activitatea Glovo initial sunt: Iasi, Brasov, Cluj, Timisoara, Oradea, Bucuresti, Ilfov, Prahova, Arges (Pitesti), Constanta, Vrancea, Galati, Craiova (Dolj) si Arad.
        • Cum pot returna un produs comandat prin Glovo?
          Comenzile  Glovo sunt conectate la curierul care le livrează. Curierii cumpără produse în numele tău, iar tu rămâi cumpărătorul și utilizatorul final. Orice retur sau reclamație legată de produse trebuie făcută direct la magazinul sau unitatea de vânzare de la care s-a achiziționat produsul. (Cu excepția comenzilor plasate la McDonald’s, unde clienții trebuie să contacteze direct Glovo.)

       

    • Contact Glovo  si returnare plati Glovo
      In cazul in care aveti o problema cu produsele comandate si doriti returul pentru suma platita va sugeram sa intrati in contact cu echipa de asistenta Glovo.Pentru informatii suplimentare puteti sa accesati si formularul de contact Glovo Romania – Formular contact
Nou publicat pe Blog
Iti mai recomandam