Contact Orange -Cum pot contacta Serviciul Clienți Orange

Contact Orange Romania

Orange Romania este cel mai mare operator GSM din Romania, care ofera  servicii de telefonie mobila, televiziune si internet.

Serviciul Relatii Clienti – Contact Orange 

Poti intra in contact cu Orange   zilnic între orele 08:00 – 21:00 la numărul 300 (apel gratuit pentru clienți abonați din reţeaua Orange) şi la numărul 0374.30.03.00 (apel cu tarif normal). Pentru clientii PrePay sunt gratuite primele 2 apeluri efectuate intr-un interval de 30 de zile.

Telefon Orange asistenta clienti -Contact Orange

300 – Serviciul Clienţi este valabil și pentru clienții “Orange Romania Communications (pentru serviciile de internet, TV si Telefonie Fixă preluate de Orange România)

Contact serviciul clienți -Contact Orange

Accesul la un operator este disponibil zilnic între orele 08:00 – 21:00 la numărul 300 (apel gratuit pentru clienți abonați din reţeaua Orange) şi la numărul 0374.30.03.00 (apel cu tarif normal). Pentru clientii PrePay sunt gratuite primele 2 apeluri efectuate intr-un interval de 30 de zile. Incepand cu al 3-lea apel din acest interval, transferul către un consultant va fi taxat cu 0,55 euro credit/apel.

  • zilnic între 07:00 – 24:00, pentru informaţii sau sesizări privind serviciile Orange TV şi Orange Home TV
  • zilnic între 08:00 – 21:00, pentru alte informaţii sau sesizări privind serviciile Orange
    în roaming Serviciul Clienţi poate fi contactat la numărul +40 374 300 300, taxat ca apel internaţional către România.
  • intre orele 21:00 – 08:00, accesul la acest serviciu este gratuit. Transferul către un operator pentru clienti PrePay este tarifat cu 0,55 euro credit/apel. Abonatii vor fi redirectionati catre Serviciul Clienti la numarul 401, apel taxabil cu 0.14 euro/minut.
  • dacă vrei să vorbești cu un consultant, apasă pe tasta 0 când ți se oferă posibilitatea de a fi transferat către un operator, iar unul dintre colegii noștri va prelua apelul tău în cel mai scurt timp posibil.
  • in plus, ai la dispoziție și serviciul *100# – Self Care, ca să îți gestionezi numărul de telefon direct de pe mobil.

Modalitati de a contacta  Serviciul Clienţi Orange Romania –Contact Orange 

Online

  • din secţiunea Contact sau din contul tău My Orange, secţiunea Mai multe – Asistenţă, fie că ai nevoie de o informaţie sau vrei să ne trimiţi o sesizare
  • din aplicația My Orange, secțiunea Mai multe – Contact
  • Chatbot Djingo te poate ajuta cu infomații despre codul PUK, schimbare de SIM, detalii despre portare, roaming, suspendarea/reconectarea numărului în caz de pierdere/furt, perioada contractuală, etc.
  • dacă ai nevoie de ajutor în timpul plasării unei comenzi în magazinul online, vei primi asistenta în timp real, pe chat. Fereastra „Asistență magazin online” se va deschide automat, iar noi îți stăm la dispozitie.
  • dacă ai o problemă cu telefonul tău şi vrei să consulți un tehnician, îți recomandăm să ne scrii la adresa service@orange.com

La *100# Self Care
Numerele de apel Serviciul Clienți Orange

  • 300 – Serviciul Clienţi – este valabil și pentru clienții “Orange Romania Communications (pentru serviciile de internet, TV si Telefonie Fixă preluate de Orange România)

Contact Orange pentru persoane fizice:

Accesul la un operator este disponibil de luni până vineri, între orele 08:00 – 20:00 (apel gratuit pentru clienții abonați din reţeaua Orange) şi la numărul 0374 300 300 (apel cu tarif normal). Pentru clienții PrePay sunt gratuite primele 2 apeluri efectuate într- un interval de 30 de zile. Începând cu al 3-lea apel din acest interval, transferul către un consultant va fi taxat cu 0.05 euro credit/minut.
Sâmbătă – Duminică și sărbători legale: 09:00 – 18:00

Contact Orange Romania pentru persoane juridice – mici intreprinzatori:

Accesul la un operator este disponibil de luni până vineri între orele 8:00 – 20:00, cu exceptia sărbătorilor legale.
Sâmbătă – Duminică și sărbatori legale – indisponibil

  Contact Orange Romania  pentru persoane juridice – companii mari si mijlocii:

Accesul la un operator este disponibil de luni – vineri intre orele 8:00-20:00 și Sâmbăta între orele 9:00-17:00, cu excepția sărbătorilor legale.
Duminică și sărbători legale – indisponibil

Alte situații:

  • dacă nu ai un număr de telefon Orange, apelează numărul 0374300300 (apel cu tarif normal) şi selectează opţiunea Nu sunt client Orange
  • in roaming, Serviciului Clienți poate fi apelat exclusiv la numărul +40374300300, taxat ca apel internaţional către România.

401 – Serviciul Suport Clienţi Orange Contact Orange 

Acces direct la operator pentru abonaţi, 24 de ore din 24, 7 zile din 7
Tarif naţional 0.14 euro/minut, TVA inclus, primele 40 de secunde sunt gratuite

474 – Serviciul Clienți în limba maghiară pentru PrePay și abonamente

  • accesul la un operator este disponibil de luni până vineri, între orele 08:00-20:00 și sâmbăta, între orele 08:00-16:00 (apel gratuit pentru clienți abonați din rețeaua Orange) și la numărul 0744.940.474 (apel cu tarif normal).
  • pentru clienții PrePay sunt gratuite primele 2 apeluri efectuate intr-un interval de 30 de zile. Incepand cu al 3-lea apel din acest interval, transferul către un consultant va fi taxat cu 0.05 euro credit/minut.

228 – Serviciul Clienți pentru persoane cu deficiente de auz Contact Orange Romania

  • acces gratuit la operator în fiecare zi, între orele 08:00-20:00
  • asistență prin SMS dedicată exclusiv clienților cu deficiențe de auz
  • nu poate fi accesat în Roaming
  • numerele scurte pot fi apelate doar de pe mobilul tău Orange/Orange Romania Communications.

Serviciul Clienți Yoxo  – Contact Orange Romania

Dacă ai nevoie de ajutor în legătură cu abonamentul sau contul tău Yoxo, intră în aplicația mobilă Yoxo și accesează secțiunea Messenger din meniu, unde vei putea intra în contact cu un operator Orange. Accesul la internet în aplicația Yoxo este gratuit.

Programul agenților Orange este de la ora 8 la 20, dar poți lăsa un mesaj la orice oră și îți vor răspunde în orele de program. Asigură-te că ești logat în contul tău Orange în aplicația Yoxo pentru a putea intra în legătură cu un operator.

De asemenea, ai posibilitatea să apelezi la numărul 300 – Serviciul Clienți. Apelul se taxează cu 0.05 euro/min, TVA inclus.

Informații utile despre abonamentul tău YOXO poți să afli și de pe site-ul YOXO

 

Serviciul Clienţi Orange Money – Contact Orange Romania

Contact Orange

Dacă ai întrebări sau probleme în legătură cu serviciile financiare digitale oferite de Orange Money, intră în aplicaţia mobilă Orange Money şi alege din meniu secţiunea Contact, opţiunea Scrie-ne

  • poţi lăsa oricând un mesaj care va fi preluat de un operator în timpul orelor de program: de luni pana vineri de la 09:00 la 19:00.
  • dacă vrei să ne scrii un mail, îl poţi transmite la adresa contactorangemoney@orange.com.
  • dacă din diverse motive nu ai acces la aplicaţia Orange Money, ne poţi apela la numărul 300, tasta 2 – Serviciul Orange Money (gratuit) sau la 0374 300 300 (tarifat normal conform abonamentului de servicii de comunicaţii electronice aferent numărului tău).
  • ai asistenta 24/7 cu situaţiile urgente (suspendarea accesului la card/cont în caz de furt/pierdere/tranzacţii nerecunoscute).
  • pentru alte solicitări, vei primi raspuns de luni până vineri de la 09:00 la 18:00.
Reclamatii si sesizari Orange Romania – Contact Orange Romania

Procedura privind soluționarea reclamațiilor utilizatorilor finali – persoane
fizice și juridice

Prezenta procedură reglementează procesul de soluționare a reclamațiilor primite de la utilizatorii finali, clienți persoane fizice sau juridice ai Orange România care beneficiază de servicii preplătitesau de servicii oferite prin contract de abonament.

  • reclamația este o solicitare a utilizatorilor finali Orange România de rezolvare a unor situații considerate de către aceștia drept abateri de la condițiile legale sau contractuale de furnizare a serviciului, la care se așteaptă un răspuns sau o rezoluție.
    Definițiile prevăzute în „Termeni și condiții generale” pentru utilizarea abonamentului Orange sau în „Termeni și condiții pentru utilizarea serviciilor PrePay” sunt aplicabile și în cazul prezentei

Modalitațile de adresare a reclamației Contact Orange Romania

  • clienții care beneficiază de servicii preplătite furnizate de Orange România pot adresa
    reclamațiile în limba română astfel:
  • contact Orange  telefonic, oricând prin apel la Serviciul Clienți, la numărul 444, apelabil din rețeaua
    Orange (0,55 euro credit/apel, începând cu al treilea apel efectuat în 30 de zile în
    intervalul 08:00-21:00 și pentru orice apel între orele 21:00-08:00) sau la 021 203 3033(tarif standard) pentru reclamații referitoare la serviciile de telefonie
  • În cazul apelului la 444 se taxează numai transferul la un operator în aceleași condiții de mai sus.
  • reclamațiile referitoare la serviciile de internet se fac la Serviciul Clienți – Departamentul
    de Date, prin apel la numărul 408 (tariful fiind de 0,55 euro credit/apel, începând cu al
    treilea apel efectuat în interval de 30 de zile calendaristice) sau la 021 203 3031 (tarif
    standard) de luni până duminică, între orele 09:00 – 20:00
  • în orice Orange shop; lista magazinelor Orange, adresele și programul de funcționare al
    acestora sunt disponibile pe www.orange.ro, secțiunea Orange shop
  •  prin poștă, către Orange România S.A., Str. Gara Herăstrău, nr. 4, sector 2, București
  • Contact Orange prin fax la 021 203 3413
  •  în orice Orange shop sau la magazinele partenere; lista magazinelor Orange, adresele și
    programul de funcționare al acestora sunt disponibile pe www.orange.ro, secțiunea
  •  prin e-mail la adresa reclamatii@orange.ro
    Clienții persoane fizice care au activat un contract de abonament cu Orange România pot adresa Reclamațiile în limba română astfel:
  • telefonic, la 411 – Serviciul Clienți (apel gratuit din rețeaua Orange între orele 08:00–
    21:00); în afara acestui interval este disponibil numărul 401, serviciul Suport Clienți,
    (taxabil cu 0,15 euro/minutTVA inclus, primele 40 de secunde sunt gratuite) sau la 021
    203 3030 (tarif standard) pentru reclamații referitoare la serviciile de telefonie
  • reclamațiile referitoare la serviciile de internet se fac la Serviciul Clienți – Departamentul
    de Date, prin apel la numărul 408 (gratuit pentru abonații Orange) sau la 021 203 3031
    (tarif standard) de luni până duminică, între orele 09:00 – 20:00
  • reclamațiile referitoare la serviciile TV se fac la Serviciul Clienți pentru abonații TV,
    apelând 499 (gratuit din rețeaua Orange între orele 07:00 – 24:00) sau 037 444 3499
    (tarif standard)
  • în orice Orange shop; lista magazinelor Orange, adresele și programul de funcționare al
    acestora sunt disponibile pe www.orange.ro, secțiunea Orange shop
  •  la adresa www.orange.ro/contact
  •  în secțiunea contactează-ne pe www.orange.ro/contul-meu
  •  prin poștă, către Orange România S.A., Str. Gara Herăstrău, nr. 4, sector 2, București
  • prin fax la 021 203 3413
  • în orice Orange shop sau în magazinele partenere; lista magazinelor Orange, adresele și
    programul de funcționare al acestora sunt disponibile pe www.orange.ro
  •  prin e-mail la adresa reclamatii@orange.ro
    Clienții persoane juridice (companii mici și mijlocii) care au încheiat un contract de abonament cu Orange România pot adresa reclamațiile în limba română astfel:
  • Contact Orange  telefonic, la 456 – Serviciul Clienți pentru persoane juridice (apel gratuit de pe telefonul
    mobil Orange între orele 08:00– 21:00), la 401 – serviciul Suport Clienți, (taxabil cu 0,15
    euro/minut, TVA inclus, primele 40 de secunde sunt gratuite) sau la 021 203 77 77 (tarif
    standard), pentru reclamații referitoare la serviciile de telefonie
  •  reclamațiile referitoare la serviciile de internet se fac la Serviciul Clienți – Departamentul
    de Date, prin apel la numărul 408 (gratuit pentru abonații Orange) sau la 021 203 3031
    (tarif standard), de luni până duminică, între orele 09:00 – 20:00
  • reclamațiile referitoare la serviciile TV se fac la Serviciul Clienți pentru abonații TV,
    apelând 499 (gratuit din rețeaua Orange între orele 07:00 – 24:00) sau 037 444 3499
    (tarif standard)
  •  în orice Orange shop; lista magazinelor Orange, adresele și programul de funcționare al
    acestora sunt disponibile pe www.orange.ro, secțiunea „Orange shop”
    în scris
  •  la adresa www.orange.ro/contact
  • în secțiunea contactează-ne pe www.orange.ro/contul-meu
  •  prin poștă, către Orange România S.A., Str. Gara Herăstrău, nr. 4, București
  •  prin fax la 021 203 3413
  •  în orice Orange shop sau la magazinele partenere; lista magazinelor Orange, adresele și
    programul de funcționare al acestora sunt disponibile pe www.orange.ro, secțiunea
    Orange shop
  •  prin e-mail la adresa reclamatii@orange.ro
    Contact Orange Romania  -clienții persoane juridice (companii mari) care au activat un contract de abonament cu OrangeRomânia S.A pot adresa reclamațiile astfel:
  •  telefonic la 410 – Serviciul Clienți Corporate, gratuit din rețeaua Orange sau la 021 203
    34 10 (tarif standard), între orele 08:00 – 20:00 de luni până vineri și între orele 09:00 –
    17:00 sâmbăta
  • reclamațiile referitoare la serviciile TV se fac la Serviciul Clienți pentru abonații TV,
    apelând 499 (gratuit din rețeaua Orange între orele 07:00 – 24:00) sau 037 444 3499
    (tarif standard)
  •  prin poștă, către Orange Romania S.A., Str. Gara Herăstrău,  Bucureșt
  • Contact Orange prin fax la 021 203 3760
  • Contact Orange Romania  e-mail, la adresa corporate@orange.ro
  • Contact Orange prin intermediul paginii https://www.orange.ro/contul-meu/conta

CITESTE SI  – Modalitati transmitere index Hidroelectrica 

Nou publicat pe Blog
Iti mai recomandam