Contact Vodafone-Reclamatii ,asistenta Clienti
Modalitati de Contact Vodafone
Vodafone asistenta › modalitati-de-contact
Contact telefonic Vodafone -*222 / 0372.02.2222. Departamentul Relații Clienți – Rezolvă orice solicitare referitoare la telefonia mobilă, telefonia fixă, Internet fix și TV …
Vodafone este unul dintre cei mai mari operatori de telecomunicatii din Romania care furnizeaza atat servicii mobile (telefonie mobila si internet mobil) cat si servicii fixe prin preluarea companiei UPC (detinuta in trecut de Liberty Global), oferind in prezent si televiziune prin cablu, internet fix si telefonie fixa.
- Contact Vodafone -serviciu relatii clienti Vodafone
- Contact Vodafone : telefonic: *222 / 0372.02.2222 Număr gratuit din rețeaua Vodafone
- Telefon Vodafone: *228 / 0372.02.2258 – Număr de urgența – Rezolvă solicitările urgente, în afara programului de lucru.
Contact Vodafone Romania -Asistenta relatii clienti
Modalitati de a intra in contact cu departamentul de relatii cu clientii de la Vodafone
Apelati departamentul Relații Clienți la numerele de telefon *222 sau 0372 02 2222 si poti rezolvaorice solicitare referitoare la telefonia mobilă, telefonia fixă, Internet fix și TV pentru persoane fizice și juridice prin Ghidul Andreea sau cu ajutorul unui consultant. Număr gratuit din rețeaua Vodafone.
Program servicii mobile:
-Luni -Vineri 8:00 -20:00
-Sâmbătă -Duminică 8:00-18:00
-Sărbători legale – program urgențe (exemplu: blocarea sau deblocarea unui număr Vodafone şi codul PUK)
Program servicii fixe:
-Informații cont, factură și plată:
-Luni – Vineri 8:00 – 20:00
-Sâmbătă 8:00 -18:00
-Excepție zilele de Sărbători legale: inchis
Contact Vodafone pe Email
Daca ți se pare mai simplu poti scrie un e-mail completand formularul online pe care il gasiti pe site-ul oficial
Vei primi un raspuns în cel mai scurt timp posibil.
Descoperă aplicația mobilă MyVodafone. Ai acces la toate serviciile tale și le gestionezi direct din telefonul tău.
Contact Vodafone pe WhatsApp: 0372.02.2222 -Tobi-contact – TOBi, asistentul digital Vodafone, disponibil 24/7.
Contact Vodafone pe WhatsApp: 0372.02.2222 -Tobi-contact – TOBi, asistentul digital Vodafone, disponibil 24/7.
Reclamatii si deranjamente Vodafone
In cazul in care aveti nevoie de suport tehnic sau este necesar sa semnalati o defectiune in functionarea serviciilor oferite de companie, va recomandam sa apelati la serviciul relatii cu clientii Vodafone.
Program deranjamente tehnice servicii fixe:
-Luni -Dumincă 7:00 -23:00
-Sărbători legale doar urgențe tehnice: 8:00 -21:00
–*555 (Non-Stop)
Număr cu acces rapid la operator, disponibil non-stop, taxabil cu 1,29 euro pe apel indiferent de durata apelului.
Taxarea începe imediat după mesajul informativ cu privire la costul apelului. Rezolvă orice solicitare referitoare la telefonia mobilă.
*228 / 0372.02.2258
Număr de urgența – Rezolvă solicitările urgente, în afara programului de lucru (exemplu: blocarea sau deblocarea unui număr Vodafone şi codul PUK).
Număr gratuit din rețeaua Vodafone, apel cu tarif normal din alte rețele, apel taxabil din străinătate/roaming).
Contact vodafone -Modalitati de solutionare reclamatii si deranjamente Vodafone
- Contact Vodafone persoane juridice – servicii mobile – *221
- Numar contact persoane juridice Vodafone – servicii fixe – 0311000405
- Vanzari persoane juridice – 0739777888 – sunand la acest numar vom fi ajutati de un consultant business Vodafone pentru a contracta cel mai bun pachet – programul este de luni pana vineri in intervalul 09:00 – 17:30
- Online pe site-ul oficial Vodafone – accesam sectiunea Asistenta – Contact – Trimite un e-mail – selectam tipul clientului – selectam tipul solicitarii – aici vom avea cateva intrebari si raspunsuri care ne pot lamuri insa daca dorim sa continuam cu solicitarea catre Vodafone, apoi selectam
- Scrie un e-mail si introdu datele obligatorii, introducand in campul Descriere cat mai multe informatii despre solicitare
- Mesaj trimis pe pagina oficiala Facebook Vodafone Romania – cei de la Vodafone ofera asistenta si pe Facebook
- Contact e-mail Vodafone servicii mobile – pentru serviciile mobile putem utiliza una dintre urmatoarele adrese, in functie de tipul abonamentului (rezidential/persoana fizica sau business/persoana juridica): persoane.fizice_ro[at]vodafone[punct]com sau persoane.juridice_ro[at]vodafone[punct]com
- Contact e-mail Vodafone servicii fixe – abonatii rezidentiali pot utiliza adresa e-mail persoanefizice_fix_tv[at]vodafone[punct]com
Contact Vodafone relatii clienti Department TV și Internet
Serviciul de televiziune si internet de la Vodafone va ofera posibilitatea de a avea acces la toate programele tv din grila Vodafone si puteti beneficia de internet fix de mare viteza.
Pentru sesizari si deranjamente internet si TV Vodafone apelati numarul 031 / 1000 872
Departamentul Relații Clienți Vodafone pentru internet si televiziune va poate ajuta in diverse situatii dupa cum urmeaza :
-lipsa semnal TV pentru serviciul de satelit sau cablu TV
-semnal TV este foarte slab – probeleme receptie in format HD
-probleme de conectare la internet
-internetul functioneaza deficitar – paginile se incarca greu.
Vodafone TV
Bucuria unui serviciu complet stabil si performant orientat catre client. Vodafone are inclusa in oferta televiziune, internet si telefonie mobila.
- 166 canale TV, cu 21 de canale de sport incluse
- NET maxim – Viteza maximă de net disponibilă la adresa ta, în funcție de acoperirea serviciilor: 940Mbps sau 500Mbps
- Card Digital Inlcus
- Pret 10,90 euro/luna pentru clientii Vodafone.
Informatii si detalii despre factura Vodafone
Nu este necesar sa intri in contact cu Vodafone daca ai nevoie de anumite detalii despre factura ta , ci poti proceda astfel :
- Suni la *121# și primesti mesaj cu datele ultimei facturi;
- Suni la *100#, alege secţiunea Factură şi Plăţi > Factura ta > Numărul tău
- În noua aplicație My Vodafone: intră în Meniu > Plată factură > Plătește factura ta (pentru clienţii care nu au abonament ,,Ce Vrei Tu”)
Asistenta internet Vodafone -Contact Vodafone
Pentru a preveni eventualele erori de functionare in parametrii optimi specificati de Vodafone Romania, avem un ghid util de rezorvare rapida a conexiuni la internet.
- Asigură-te că toate cablurile sunt conectate corect, iar modemul este alimentat cu energie electrică
- Verifică statusul ledurilor de pe modem
- Dacă utilizezi conexiunea prin Wi-Fi, asigură-te ca ai activat acest tip de conecxiune pe device-ul tău
- Dacă problema pe care o întâmpini se manifestă pe un singur dispozitiv, verifica setările de pe acel dispozitiv (Adresele IP și DNS sa fie obținute automat, iar Proxy să fie dezactivat)
- Efectueaza resetarea modemului la setările de fabrica. După resetare procesul de sincronizare al modemului poate dura 10-15 minute.
- Verifică statusul serviciilor tale pe factura.vodafone.ro. Intră în cont cu userul și parola contului MyVodafone si accesează optiunea Disponibilitate servicii.
- În această secțiune poți vedea dacă serviciile tale sunt afectate de o avarie și termenul estimat de rezolvare.
Metode de plată factura sunt disponibile direct din MyVodafone?
Poți achita facturi cu cardul bancar, fără comision, din meniul Factură.
Pentru informatii suplimentare accesati site-ul oficial Vodafone .
Te-ar pute interesa si :Contact Smartbill – Telefon relatii clienti Contact Orange -Cum pot contacta Serviciul Clienți Orange